Sunday, October 01, 2006

perihalku...PGLM

salam buat semua...
hari ini masuk hari yang ke 18 untuk persembahan PGLM..mula terasa sayu dihati semua ensemble bilamana sampai ke sesi curtain call..terasa akan hilangnya kemesraan sesama kami,kenangan manis dan pahit ,tiada lagi akan kekalutan mengejar call time dan yang paling terasa bagi kaum adam seperti aku tidak lagi dapat kami make up sepuas-puasnya...
PGLM amat dekat dihati dan perasaanku..macam-macam yang berlaku baik di session yang pertama mahupun yang sekarang...sebelum aku terlupa takziah ingin kuucapkan buat Aqasha yang kehilangan datuk tersayang..harap datuk bendahara@tuah ini akan kuat semangat dan perasaan seperti mana dia cekal untuk bersama dengan PGLM
kuat semangat dan cekal hati...adakah semua manusia itu ada rasa yang sebegitu??..adakah semua manusia ada lagi perasaan seperti itu??..untuk seseorang cekalkan lah hatimu..segala dugaan yang kau tempuhi amat memilukan diriku..tatkala mendengar ceritamu tempoh hari memang terguris hati dan perasaan ini..mengapa kita tidak ditakdirkan untuk bertemu dulu??...namun kecewa dihati bilamana aku membaca messagemu..entahlah..
aku akan menjalani shooting untuk telemovie raya selepas habisnya PGLM..dan akan terus sibuk dengan perjalanan seni aku..akan terus kusemat dan simpan dan terus mencapai impian ku..

No comments: