Monday, April 19, 2010

assalamualaikum tuan2 & puan2...yang belakang datang depan...yg depan jangan berinjak duduk dekat2...sebab apa..hari ini saya nak menjual produk kesihatan,baik untuk semua sihat tubuh badan insyaallah kalau amalkan umo boleh pegi sampai 100 tahun...lebih lagi mau!!..

nama saya pak jantan...jantan bukan sebarang jantan tapi jantan berkokok siang malam...jantan bukan sebarang jantan sapa lalu di depan dipatuk pasti jalan sapa lalu dibelakang kena patuk jalan mengangkang...

tuan2 dan puan2...produk kesihatan saya ini hanya muncul sekali sekala..bukan selalu ada di pasaran sebab ianya unik dan ekslusif untuk di jual...produk saya ini hanya akan muncul bila ada kematian,orang lari dari parti,orang bagi surat resign maka muncullah produk saya ini...sebab dia muncul sebab saya dapat geran dari orang atas..orang ats bgtau saya...pak jantan la ni pi keluar jual produk..sebab semua orang dok tertunggu2 produk yang boleh menyelamatkan dunia...

kalau nak cerita pasal produk saya ini memang tak cukup 30 hari...malah boleh makan bertahun..sebab mujarabnya tlah menyelamatkan banyak orang,tempat negeri,negara dan semua makhluk di muka bumi...pendek kata produk saya ini memang laris bila sampai hari yang menjelang...

produk saya yang pertama hari ini tuan2 dan puan2 ialah produk yang berasal dari tanjung keling...bukan dari melaka tapi jauh dari kuala kubu...keling bukan sebarang keling..kerana keling ini memang pandai mengadu domba..belajar tinggi sampai ada degree..tau tak degree..??..bukan selaur jean yang orang muda dok pakai tapi degree dalam bahasa melayu ijazah..ijazah apa...haa ini dia ijazah komunikasi...ko mari aku kasi..tak mo mari aku tak kasi..malam hari cari minaci..kalau takdak kita tekan kuaci...

produk saya ini tuan2 dan puan2 memang pantang di uji...belum diuji dah boleh maki memaki..apatah lagi mencarut..memang takdak masalah..itu memang kelebihan produk kami..produk saya ini memang bukan untuk diimport..kerana pernah terjadi satu peristiwa berlaku perebutan diantara masyarakat setempat...bukan berebut pasal produk ini tapi berebut sapa yang nak jadi dealer..tengok tuan2 dan puan2 betapa dasyat nya produk saya ini walaupun saya sendiri tak tahu apakah ramuan yang ada dalam produk ini...yang penting produk ini buatan tempatan takdak campuran mahupun anasir luar...

produk saya yang ke 2..ialah produk mujarab ubat segala penyakit yang boleh mengubati segala macam jenis virus...cakap sahaja virus apa...dengki,hasad,jeles,adu domba,fitnah dan apa saja penyakit kelamin yang boleh berjangkit insyaallah produk ini dijamin boleh memuaskan hati semua orang...

harus di ingat bagi yang ada alahan..produk ini bukan buatan tempatan..tap ramuannya memang dijamin oleh semua lapisan...kerana para ilmuan kami memang sepakatan membuat ramuan ini agar tidak berjangkit dengan virus luar...anasir jahat dan buatan orang..!!..

produk kami ini pun lebih terer dari produk yang pertama...produk kami ini jenis yang boleh membela kesakitan rakyat...tahu undang2 kalau ramuannya bukan asli..maksudnya kalau sapa yang minum produk kami tidak akan MABUK..memang ada iklan yang mengatakan produk kami ini jenis yang ada alkohol..tapi itu produk lama...sekarang kami dah ISLAM semua itu hanya ramuan yang sudah basi...tapi ada juga penjual yang mengguna pakai ramuan tersebut supaya produk kami tidak laku dipasaran..apapun produk kedua kami ini memang terbaik dari yang terbaik kerana hasil kesepakatan semua pihak yang menghasilkannya...

apa pun terpulang pada tuan2 dan puan2 sebagai pembeli...pilihlah yang tulen..yang ori...yang ramuannya bukan dari banyak tangan..banyak campuran..dan hasilnya produk itu macam hancing..sebab terlalu banyak campuran ramuan...

sapa yang beli hari ini akan dapat diskaun...diskaun apa..kalau nak tau jumpa saya lepas ini sebab saya kena lari dulu...majlis perbandaran dah sampai...permit tak dapat lagi sebab haritu mengundi saya pangkah silap logo..!!

5 comments:

Mizah Adam said...

hahaha... i get this! eh nice way of telling the story lah!

ain said...

i give u an award azrul.. kindly visit my blog.. tq..

suzzsuzie said...

i understand the story...bit kelakar...

be a positive thinker!!! said...

great blog.. !!!

visit me @
http://yusri-outsider.blogspot.com
http://www.fk-unhas.co.cc

Anonymous said...

cya larh abg .ayt nye tepat & sedap utk mmbce .yupz kaka pown ad .heheh .pape pown gud luck 4 ur life .doa kn yg t'baek tok abg n family n ank !gud luck .tata .