Saturday, December 06, 2008

TRIBUTE TO MAWI DAN EKIN..SELAMAT PENGANTIN BARU

apabila Mawi masuk AF..semua belum mengenali siapa dia..
apabila Mawi menang AF..semua mahu menjadi kawan dia...
apabila Mawi balik Felda..semua mengaku juga berasal dari Felda..
apabila Mawi balik kampung...semua mengaku saudara maranya...

apabila Mawi masuk youtube...semua kata dia lalok..
apabila Mawi baca doa..semua mahu dia jadi menantu..
apabila Mawi menang anugerah...semua kata itu nasibnya..
apabila Mawi putus tunang...semua kata dia tak kenang untung nasib..

apabila Mawi jadi duta PowerRoot..semua suka minuman itu..
apabila Mawi berlakon filem...semua tak sabar nak mengutuk juga memuji..
apabila Mawi kehilangan ayahnya..semua simpati macam dah kenal bertahun..
apabila Mawi di gosip bercinta...semua menyumpah seranah pasangannya..

apabila Mawi kenal Ekin...semua kata Ekin pakai guna-guna..
apabila Mawi tak cakap apa-apa pasal Ekin..semua kata biasalah artis nak cover line..
apabila Mawi cakap dia nak kahwin..semua mula membuat spekulasi..
apabila Mawi sah nak kahwin..semua kalut nak tahu berapa hantaran Mawi...

apabila Mawi kahwin astro cover..semua tak puas hati sebab tak mendapat undangan..
apabila Mawi cerita kahwin nak naik helicopter..semua tertanya-tanya NURI atau EUROCOPTER??..
apabila Mawi pening fikir pasal hantaran..semua kelam kabut nak tumpang sponsored..
apabila Mawi sah menjadi suami EKIN...semua menderita kononnya telah tiada lagi LELAKI MELAYU TERAKHIR...

apabila Mawi dan Ekin berkahwin...semua mata pasti tertumpu di saluran tv..

apabila Mawi dan Ekin berkahwin..aku masih berdengkur di atas katil ku...

6 comments:

Anis Hayati said...

Salam..

pandai sungguh azrul bermadah psl mawi ekin ni
hehehe..

slmt pngantin baru utk mereka berdua

keghorl said...

slm bro...harap sukses...oraitttttttsenang2 vsit blog gue
http://www.keghorl.blogspot.com/

che-mie said...

apa yang pasti mawi tetap menjadi kaya

Anonymous said...

eh,eh,,
aku tak tau pun mawi tu dah kawen baru2 nih ngan ekin..
hahahha...

tak ingin nk tgok orang hipokrit kawen ler! baik tgok citer kartun sin chan.. hehehe

makasiii yaa..
ciow!

sA!Da said...

salam..sy suke n setuju dgn ape yg abg azrul kate kn..sy juge suke ayat2 abg azrul yg laen tpi xkn nk komen sume lak kn...lbeh2 lgi apabile abg azrul menyentuh soal politik..walaupun umur sy taon nie bru 15 taon sy sangat brminat akan politik..kate2 abg azrul mmg benar belaka..tulis lah lagi bnyk2 apsal politik sy & keluarge xsabar nk mmbace nye..salam..

~nazatul~ said...

salam..
t'lebih dahulu,nak ucap SELAMAT PENGANTIN BARU buat mawi n ekin...
betul3...ape yg abg tulis 2 mmg betul...sy x tau larh knp org kat luar 2 x suke kat mawi...ape salah dye ek???dye just buat kptsan sndiri kan...x kan nak ikut kehendak peminat...dye pnye diri suke ht dye larh...wat pe nak ikut org...ow key larh papepown all the best for you...