Sunday, November 30, 2008

1st time dalam hidup aku...

salam..

aku baru balik dari bintulu..ada show..memang gempak...best orang saner...aku naik flight dari kl jam 2.30pm sampai di sane kul 4.30 pm...trus di bawa ke hotel park everly...memang cantik hotel nih...

sampai di hotel aku lepak satu bilik dengan manager dari astro..perut lapar..trus order room service...aku makan chicken chop lagi sorang makan nasi goreng...

perut sudah kenyang...apa lagi trus dua2 tido...sedar2 member aku kena gi tempat show for sound check..aku sambung tido...sedar2 dah jam 7pm...

aku bangun nak mandi...dengan memakai boxer tanpa baju aku cuba nak merajinkan diri aku dengan mengemas barang2 aku..sekaligus mengemas pinggan yang kitaorg makan tadi..

aku pun mengambil tray dan membawa pinggan tersebut keluar....

TUUUPPP!!...pintu tertutup..aku diluar dengan hanya memakai boxer....kunci kt dalam...huwaaaaa!!!...

member aku pula dah blah...ahaks...buntu sih!..tiba2 lalu seorang amoi...terkejut dia bila melihat aku dengan boxer tanpa baju...aku dengan tanpa segan meminta dia tolong bagitau kat front desk untuk spare key...

tapi nasib aku baik sebab tiba2 ada house keeping yang datang kat bilik sebelah memberi towel..aku apalagi terus serbu makcik tu meminta tolong untuk membuka pintu bilik aku..dia tersenyum..tak tau sebab apa..mungkin sebab aku seksi or sebab dia terkejut??..

dia cakap dia tak de kunci...kena balik ofis amik kunci..aku cakap oraiit..then dalam 5 minit dia sampai bawa ki=unci dan buka bilik aku..kalaulah makcik tadi pandai nak pow aku...kalu dia cakap nak buka pintu bilik ni bayar rm100...sanggup aku bayar...hahahaha..

dah merata aku pergi..macam2 hotel aku duduk tak pernah jadiu camni...bintulu oh bintulu 1st time sampai ada kenangan yang takkan dapat aku lupakan...

kalau korang jadi aku time tu apa perasaan korang..ahaks..

10 comments:

NorAzrin MohdNawir said...

hai azrul,
erm..kalo kite jd awk dah tentu menggelabah gile...lg pulak kite ni pompuan...tp alhamdulillah so far blom lg jd camtu...x dpt ku bygkan apa akan blaku kalo itu tjadi...

Anonymous said...

hahahahaha....hahaaaaaaahahhahaa..adehhh

MyeZa said...

hye azrul ..
Myeza rase kalo myeza kat tmpt azrul,x taw ape nk wat..nasib ade org kat tmpt kejadian..so,next time kena ingat n carefull ye.. :)

Liz said...

can't stop laughing to hear this story last night... sama mcm cite mr. bean.. bezanya mr bean tak pakai pape, sebbaik u pakai boxer... hahahaha..

thelegend said...

eee...klu aq x tau nk wt ape..
mnx tolong org je laa

Anonymous said...

cana blh catu..laaaa...tak per laa..simpan utk kenangan...ahahah..

defoo said...

aku pun akan buat benda yg sama mcm ko buat. tp memang la menggelabah klu mcm tu hahaha

Anonymous said...

salam...
hahahahahahahahahaha!!!!!
mst wktu 2 abg menggelabah gler kan...huhuhu...kalo larh sy kat tmpt abg....hmmmmm x blh nak bayang kan ape yg akn b'laku...key larh papepown all the best...jgn ulangi kesilapan yg same...huhuu..cayok cayok...

Anonymous said...

sengal la azrul neh..

hehe..

2 la..len kali,even dlm bilik pon,jgn pkai seksi2..

hehe..

Anonymous said...

so kelakar....
i think i can smell what type of boxer yg u pakai..
ahaks