Monday, June 30, 2008

politik...politik..politik...

salam...

nampak macam akan tercetus lagi episode prolog datuk seri anwar ibrahim..diheret sekali lagi oleh si pengadu kononnya yg kena adu telah membuat onar..dulu pun pernah terjadi cerita sebegini..sampai di usung segala macam ke dewan yang mulia..namun akhirnya tiada siapa yang terbabit...

kini terjadi lagi...adakah kali ini si pengadu memang patut mengadu?..ataupun si pengadu mengadu sebab di paksa untuk membuat adu-aduan...namun si kena adu tidak duduk diam..kerna maruah diri telah tercalar dengan cakaran khayalan..

pening kepala memikirkan hal ini...sampai bila si kena adu ini akan terus di adu tentang perihal anu-anuan...namun masih tidak kelihatan bukti beriring dengan pengaduan...

adu sungguh si pengadu...tatkala tidak senang melihat si kena adu duduk ber adu bersama dengan teman2 se adunan...

sampai bila si kena adu akan hidup sebagai tempat membuat aduan...!!

9 comments:

infogue said...

artikel anda :

http://berita-politik-dunia.infogue.com/
http://berita-politik-dunia.infogue.com/politik_politik_politik_

promosikan artikel anda di www.infogue.com dan jadikan artikel anda yang terbaik dan terpopuler menurut pembaca.salam blogger!!!

kyuzo uehara said...

bro,

gue pun loya dengar berita basi..

kalo rajin, surf la ke blog gue..

tQ..

rynn2506 said...

aduh..aduh..aduh...
byk sungguh perkataan adu tu..fening..!!!

Anonymous said...

Politik negara? Apa akan jadi kalau keadaan ini berterusan. Kitapun tak tahu mana yang benar. Kadang-kadang yang benar boleh jadi palsu dan yang palsu boleh jadi benar. Hanya Allah yang maha mengetahui kebenarannya.

Fans said...

Betul jg cakap anonymous tu...X tau la yg mana satu benar ni...Azrul jgn ckp politik kalau boleh, sebab bukan semua org sama dlm hal ni...

Zoulkieflie said...

adu meng adu dah menjadi adat resam bagi orang yang suka mengadu dan diadu..haha:P

tegezoot said...

adu2 juga, tapi jgn la sampai perkara terkutuk macam tu dibuat main! politik2 jugak! jgn sampai tak takut Allah.

Umat terdahulu Allah pernah terlangkupkan bandar depa kerana murka atas perbuatan liwat menunjuk betapa terkutuknya perkara ni... jgn kerana kuasa kita sanggup menuding kesana-kesini tanpa ada kesahihan bukti.

..::idianna::.. said...

emm..knp nk serabut kan kepala..view je my blog..no pening2 kepala..just relax and motivate ur self..huhu

Anonymous said...

btul3...
knp prlu tduh mnuduh??
bedose klo tduh nie...
da la org 2 x wat...