Tuesday, June 10, 2008

cabaran baru....

salam..

satu ketika dulu aku amat meminati cara penyampaian pengulas2 sukan...terutamanya dato rahim razali,hj hasbullah awang,shaukei kahar,zainal abidin rawop,serbie singh dan ramai lagi..aku teruja untuk mengetahui bagaimana mereka2 ini dapat memberikan info dan juga fakta dalamsekelip mata..walaupun pada hakikatnya ada skrip writer..

keterujaan aku akhirnya sampai ke kepuncak...aku ditawarkan untk menjadi salah seorang hos untuk rancangan highlights euro2008 di astro ria bersama kieran era dan juga zaki...walaupun bukan tugas sebenar sebagai pengulas sukan namun aku dapat merasa kan betapa pentingnya peranan mereka ini untuk menbantu penonton memahami dan juga menilai sukan tersebut..

tak kira lah sukan jenis apa pun mereka2 ini perlu bersedia dengan fakta bukan hanya berharapkan pada penulis skrip semata-mata..

aku sangat teruja dengan kerja baru aku...semoga bakat aku tak berhenti disini...

hanya di astro ria jam 830 pm setiap hari...

oraaaiiit

16 comments:

Cham's Fans said...

Ya...Mmg betul tu...Kami akn lihat stp hari n terus menyokong Azrul...Oraaitt..:)

Fazli Razali said...

bro...ako sokong ko!!!!..perut ko pn dah macam bole dah aku tengok dlam astro tu.wakakaka!!

neesa said...

kmi sokong cham!! orait!! gud luck in da industry!!

apple said...

yup..br b'peluang tgk rncgn tu last nite...quite ok..juz kne tmbh byk lg info n knowledge..sy akan trs tgk pasni..^_^

SaRaH said...

u nampak more kurus la masa ulas pasal euro tu..ada tips tak?hehe..its my first time watching ulasan sukan..and x penah miss.. :)

u forgot the ulangan, on midnight.. :)

Zaff said...

cayala bro! aku dah nampak muka ko kat promo, tp tak penah tgk... semalam barula ada chance nak tgk... bagus! keep up the good work! tunjuk kat sape2 yg sebelum ni memperlekehkan kebolehan ko... :)

Along Abdul Karim said...

tahniah!! terus maju jaya..
chaiyo.. chaiyo.. chaiyo...

SaRaH said...

Encik Azrul, i 'reply' kat sini eh..
dekat la skola kite..i suke.. :)
later, check ur email k..
smile always.. :D

rynn2506 said...

azrul,
jgn dilayan si mawi klon tu...pening kepala dibuatnya...tp nasib baik la dia ade kan...kalo x..x lepas azrul masuk sbb guna pass visitor...lengkali request la pass temporary..leh terus masuk je...kan..!!!huhu..

Syakirah said...

U tagged by me!
go to my blog, find out what u need to do...
http://amaliasyakirah.blogspot.com

Fifiey82 said...

azrullll ilebiu

zafi said...

its a bit awkward tengok u n kieran dat day. but no harm to give a try.. but im impress with you since P ramlee da musical! BTW i realized that u also act dlm PGL kan...?
keep up a good work ye!

jya

zafi said...

its a bit awkward tengok u n kieran dat day. but no harm to give a try.. but im impress with you since P ramlee da musical! BTW i realized that u also act dlm PGL kan...?
keep up a good work ye!

jya

zafi said...

its a bit awkward tengok u n kieran dat day. but no harm to give a try.. but im impress with you since P ramlee da musical! BTW i realized that u also act dlm PGL kan...?
keep up a good work ye!

jya

Frust said...

Semalam semangat nk tgk Azrul masa kedai makan,tgk2 Kieran n Zaki, x de Azrul, kecewanya.....

Anonymous said...

pengulas skan da,pengacara da,iklan pown da...hmmm ble lg nk belakon???x saba arrr nk tngok...n x saba nk jmpe abg azrul scare live...