Wednesday, May 14, 2008

pramlee the musical...season 2

salam..

pramlee the musical theatre sememangnya satu persembahan yang besar..aku hampir tidak dapat join the team disebabkan komitmen ngan astro..namun alhamdulillah last minute pihak astro memberikan kebenaran untuk aku menyertai kembali keluarga besar ku ini..

apa yang menariknya kali ini boleh dikatakan semuanya baru...muzik,set,wardrobe,pelakon dan segalanya....kalau dulu sean ghazi tapi kali ini musly pulak yang akan menjelma sebagai pramlee..apapun bagi aku dan rakan2 dalam PRTM ni biar sesiapa pun pramlee nya kami tetap sebagai satu family..

kali ini buat pertama kali nya pramlee akan 'menjelma' kembali di singapura...bayangkan kalu arwah pramlee masih hidup!!...tentu sahaja beliau bangga dan merasa gelisah kerena cerita peribadi beliau di persembahkan secara mega oleh watak2 baru di dalam industri seni..

apa yang menariknya tempat persembahan masih lagi di esplanade..tempat yang sama untuk puteri gunung ledang...cuma kali ini si puteri tidak bersama di atas pentas cuma berada di depan dan belakang pentas...

banyak perkara menarik yang berlaku disini...tentu sahaja pada mereka yang pernah sampai di kota 'todak' ini pasti akan merasa gusar bagi mereka yang merokok dan sudah tentunya orang2 'malaysia' kerana disini bagaikan kita berada didalam satu kawasan sekolah yang rata2nya dikelilingi oleh pengawas dan juga mata2 yang sentiasa memerhati agar 'pelajar'nya tidak merokok dan juga membuat 'onar' di kawasan larangan...ahaks..singapuraaaa!!

royal plaza on the scotts adalah nama hotel penginapan kami kali ini...yang menariknya hotel ini bebas dari asap rokok!!...seluruh bangunan hotel ini kawasan LARANGAN merokok..bayangkan azab bagi mereka yang merokok..sanggup turun keluar daro hotel semata2 nak se 'pump' dua..hehehe..termasuk lah aku..

ada bagusnya kalu malaysia pun mcm nih...hehehe..namun ada jugak tak bagusnya kerna kerajaan akan kehilangan pendapatan termbakau mereka...hehehhe....

apapun memang betul kata orang...singapura is a 'FINE' COUNTRY...memang betul apa..salah sikit kena 'FINE'....

ini tak oraaaiiittt..........

5 comments:

apple said...

yup..FINE country! n disbbkan FINE tu la negara s'pore bersih keadaan persekitarannye kan...x sbr rasenye nk tgk team PRTM II perform...bes of luck abg azrul n the team!

Anonymous said...

Abg Azrul merokok? X orait...

Anonymous said...

x suke pegi s'pore..

elsaathira95 said...

s'pore is well, aside from small is clean. I know nothing about s'pore accept that they got Pulau Batu Putih.

SaRaH said...

Encik Azrul smoking eh?
kurangkan ye..br leh maintain baby face mcm skrg..k..? :)