Wednesday, April 02, 2008

perihalku....confuse??

salam..

apapun terima kasih kepada mereka yg sanggup meluangkan masa beri komen kepada apa yang aku tulis..tak salah untuk memberi komen dan rasanya tak salah kalau aku menulis apa yang aku rasa pada waktu dan saat itu...

aku rasa korang pun sama jugak akan menulis apa saja yang terlintas dihati..pakar psychology pernah berkata..manusia akan merasa bebas apabila dapat meluahkan apa saja yang dirasakan perlu pada kehendak dan waktu itu...dan pada waktu aku menulis tentang perihalku..macam2 yg lepas aku merasa sedih dan juga keliru dengan apa yang berlaku...so tak salah bukan aku meluahkan apa yang aku rasa...

ada juga yang memberikan komen konon aku lain dari dalam tv...tak payah tv..kita amik contoh gambar yang di amik dengan kamera..apa hasilnya kalu kita tgh sedih dan orang snap..so itulah hasilnye..aku juga manusis biasa..punya perasaan dan harapan korang pun sama...dalam tv or pentas aku menjalankan kerja...di luar aku adalah aku...

setuju atau tidak blog ni seperti diari kita..apa yg kita rasa akan kita tulis...aku membuat blog ini sebab aku minat menulis...aku buat blog ini sebab inilah caranya aku mempraktik kan apa yang aku rasa...aku membuat blog ini sebab ianya free..aku membuat blog ini sebab aku tak mahu ketinggalan zaman...aku membuat blog ini sebab aku tau I.T...ahaks

apapun kepada semua rakan blog aku...aku ucapkan ribuan terima kasih...

aku simpan apa yang aku ada..
aku kongsi apa yang aku rasa...
aku selongkar apa yang aku pendam
dan aku mencari apa yang aku hilang...

email aku...azrul_74@yahoo.com

oraaaiittt

9 comments:

Anonymous said...

Abg azrul sedih spnjg masa ek?? Just askin'.. xde keje.. ahaks

aza said...

Just luahkan apa yg u rasa...
Itu satu cara utk mendapatkan kelegaan....
"Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul"...
Hanya kita saja yang mengenali diri kita sendiri.....
Ikhas dari saya...

achik said...

hola...

yup...luahkan jek ape yg trpendam...wat ape nk simpan lelama..
dgn meluahkan sesuatu...xkisah ar kat blog ker kat kekwn ker..
ianya akan memberikan kelegaan daripada perasaan yang xbrape nak stabil tue...

so..luahkan aje ape yg diluahkan..
kalo ader komen...yang baik..bleh wat panduan..kalo x baik...em ..wat xtau jek..(bleh ker??)..hahaha..
yang penting..u hepi ngan your life...
oraiitt...

^_^

apple said...

yup..sbg manusie yg same cm Abg Azrul, i mean yg suke m'blog..blog la tmpt di mane sy jd sejujur2 manusie..sy luahkan ape yg rase dlm blog...bkn ambil pduli sgt sama ada org bace atau x..tp tu luahan rase kite kan...ape2 pon, keep it up, bro!

Anonymous said...

nabil dgn along wat video lagu hujan tu kat mana n masa bila?

Sasha Yaya Basir said...

=]

AD Hamzah said...

salam..abang azrul jangan luper masuk web riezq..www.riezq.blogspot.com..kita jumpa semasa ujibakat oasis dulu...tengok gambar kita kat sana.hehehhe..

Anonymous said...

salam
biasa la tu abg azrul,
kalu boleh kite nk puaskn ati semua org, tp masalah nyer, mampukah kite nk pleased semue org...
mmg susah la kan....x kan dpt pnyer..
kadang2 kite terpakse bermuke2, in order nk senngkan ati semue org,
but then in the end kite yg sengsara, merana, tersiksa, kadang2 sakit jiwa, senang cakap tension....
kadang tu smpai rase minda ni dah kne "shut down" blank....
kadang tu org nk kite pikir psl diorg jer, tp pasal kiter ade ke diorg nk pikir?
pd pndangn sy la bang, mane2 pun, sape2 pun, akan alami prkara ni,
ape yg brbeza...
care org tu menngani nyer....
dan menyelesaikan nyer..........yg penting kite x susah kan org lain, dan bukan kite yg jadik pnyebab kepd kesusahan org lain....
ape2 pun abg azrul teruskan la mncoret kat abg nyer blog ni sy sgt ske bce abg nyer blog ni....
ni la 1st time sy bg comment kat abg nyer blog ni....
smoge abg azrul sukses sentiasa dlm ape shj yg abg azru buat, insyaallah....

SaRaH said...

setuju! blog ni diary kita, tp diary yg advance skit la sbb takyah guna dakwat n kertas just guna kepakaran menaip & bil letrik je..sy tak rasa ada post abg azrul yg tak wajar atau 'emo'..just luahkan apa yg tersirat & yg tak trzahir dr lidah mlalui blog ni..kan..