Wednesday, February 13, 2008

perihalku...raja lawak 2

salam..

mental block..ahaks...itu yang boleh aku katakan bila aku ngan partner aku tak dapat berfikir secara waras dan cuba mencari idea utk tugasan minggu ke 5..anyway thanks god ditemukan pulak dengan brilliant person si mamat khalid..memang tak dinafikan dia merupakan salah seorang trainer yang mengambil berat dengan anak2 buahnya..bayangkan dia amat risau dengan kitaorg sampai boleh lepak sampai petang semata-mata untuk memastikan yang kami tak 'lost' masa show nanti..

bagi aku ini peluang yang ditunggu sebab bukan senang untuk meluangkan masa dengan orang2 sebegini...banyak yang aku pelajari dan aku dapati mamat khalid seorang yang ihklas dalam berkarya...

inilah yang dikatakan otak manusia sama seperti mesin..selalu digunakan tanpa had satu ketika otak kita akan jamm sekejap..

alhamdulillah akhirnya dengan bantuan mamat khalid kami dapat idea dan juga gags yang diperlukan..

chow

2 comments:

apple said...

bkn sj mamat khalid..but u too..sgt ikhlas dlm b'karya..n sgt m'dlm kecintaan thdp dunie seni...whatever it is..dun ever give up!luv 2 watch ur performance every week @ Raja Lawak..sntiase ade improvement..tp tu la...bile Azrul sgt jujur..itu la hslnye..n sy nmpk hslnye kat stage tuh..sgt2 natural ur performnce..LUV IT!

apple said...

ops..lupe..Hepi Belated Besday ^_^