Tuesday, December 25, 2007

peri dan hal ku...

salam..

agak lama jari jemari aku tidak menari di papan keyboard dek kerna terlalu sibuk dengan tugas harian..namun keinginan untuk 'memberitahu' kepada kerabat blogger ape yang berlaku pada aku memang meluap-luap...

selepas aku melangkah keluar dari dunia penyiaran radio aku kini terjun ke dunia penyiaran tv pulak...dan kali ini tugas dan cabaran aku lebih berat kerna aku perlu berjumpa dengan orang-orang besar di negara aku...

kini aku bergelar pengacara tv...dan rancangan aku di beri tajuk 'kawasan saya'...mungkin ramai yang tahu dan tidak pernah ambil tahu tentang rancangan ini...aku pun dulu ada ler jugak tertengok rancangan ini...hehehe..namun kini aku tahu apa pentingnya rancangan ini...banyak perkara yang akan aku ceritakan...

namun kini tinggalbeberapa hari saje lagi untuk membuka lembaran baru dengan azam baru dan juga tekad baru...

chow

1 comment:

defoo said...

congrats bro!! eh wat time n mcmn aku boleh tgk rancangan ko ni??