Saturday, October 13, 2007

perihalku..raya 2007

salam..

slamay hari raya..maaf zahir dan batin kalu aku ada buat apa2 saja ngan korang terutama yg kenal aku ler..anyway ramadhan kali ni mmg banyak dugaan nya...dan teater kali ini mmg banyak bezanya ngan pgl...mmg betul ler terasa pengorbanan arwah pramlee..

dugaan yang pertama yg aku terima adalah..berhenti kerja...mmg cita2 aku nak jadi dj radio ni dh lama..anyway 1 tahun di suria sememangnya xprience tak x dpt aku lupekan..aku harus berterima kasih pada all my clique kt suria xcept for emran and kc..coz this 2ppl not deserve to receive my gratitude...paling aku ingin berterima kasih ialah abg kay chuliano and jj...dia org ni yg bnyk bagi aku semangat..selepas aku di pressure dengan penuh azab..akhirnya aku terpaksa juga menyerahkan resign letter aku sebelum waktunya...

dugaan yg ke 2...adik aku accident dan hampir meragut nyawanya..tersentak aku mendengar berita ini..aku dpt berita ini semasa aku tengah training pramlee the musical..namun aku trus tabahkan hati untuk meneruskan training walaupun perasaan aku ketika itu tidak tenteram..namun alhamdulillah skrg adik aku dah sedar walaupun dia mungkin kehilangan mata sebelah kirinya...

namun apapun aku yakin ada hikmah dan mukjizat disebaliknya...aku akan terus berusaha untuk mencapai cita2 aku..walaupun aku dianggap kecundang ditengah jalan namun bukan atasa kesilapan aku...

chow

2 comments:

defoo said...

Be strong bro, hope everytg will be okay ya. Selamat hari raya n maaf zahir dan batin.

SaRaH said...

dah tu, adik abg azrul tu cmana skrg??