Monday, September 24, 2007

perihalku..sahabat2ku

salam..

sekarang ni sedang rancak berlangsung latihan P.Ramlee the Musical di istana budaya..setiap hari aku dan kengkawan sibuk dengan step yg diberikan oleh Pat,direction oleh Adlin and welcome back to Zahim...namun dalam kesibukan kami membuat latihan ada dikalangan sahabat2 aku sibuk dengan hal masing2 bila mereka tidak terlibat dalam scene yang diperlukan..

biar aku mulakan satu persatu...hehehe...aku suka dengan gelagat si Fern bila beliau tidak boleh berenggang dengan kamera nya dan yang peliknya shot yg di ambil sememang superb..aku tak tau plak kalau si amoi sesat ni mmg amik dan belajar tentang photography...ahaks..lain plak ceritanya dengan Diha...si budak kecil ni dah pandai berdrama dengan aku dan sekrang ini dah nampak belangnye..hehehe..dulu diam aje sekarang ni bukan main lagi menyakat orang...thats my angel..hehehe..dan seperti biasa si Baby,Nadia & Zana masing2 maintain vogue..hehee..tapi diaorng ni mmg geng giler aku...

dan dalam banyak2 geng aku yang sorang ni pelik skit sebab ada minat baru..hehee..member aku sorang ni dah giler menulis dalam blog selepas aku rekomen kan..hehehe..dah kena penyakit tak leh berenggang dengan keyboard dan pc ler jawapnye..siapa lagi kalau bukan si E-Ein..hehee..siap tulis dulu apa yang nak di hantar kat blog...tapi takpe aku akan menyokong kau E-Ein sebab bukan senang nak jumpe orang yang minat menulis dan shared something with strangers...

dan kali ini kami semakin kuat..."union" kami semakin kuat..mana taknya bayangkan Enfiniti nak buat majlis buka puasa dengan syarat cuma boleh bawak sorang je teman..kepala hotak diaorng masa ni ler kita nak berbuka dengan family tapi diaorng main belasah je syarat..dan yang paling best masa diaorg tanya sapa nak pegi semua tak angkat tangan..ahaks padan muko engkau..hehehe

bukan niat nak tunjuk terer tapi kekadang kita kena 'keras' skit supaya orang diatas tidak mengambil kesempatan diatas ketidak apaan kita...

anyway banyak yang aku nak coretkan namun sekarang ni aku kat ofis so dah pakai pc awam tak leh le lama2 beb..hehehe...

chow

No comments: