Monday, September 17, 2007

perihalku...Ramadhan

salam,

kdg2 kita perlu sacrifice dlm kehidupan...dan nampaknya aku akan membuat satu perkara yang besar dlm hidup aku...memang berat hati ini namun aku tak mahu hati dan perasaan ini terus dibelenggu oleh perkara ini terus menerus..

impian untuk menjadi seseorang dan mencapai impian hidup hampir berjaya,namun ianya hanya sementara kerna aku dipermain dan di dusta oleh mereka2 yang berkuasa..kecewa?!! ahaks..jangan disebut perkataan itu..siapa yang tidak merasa kecewa seandainya diperlakukan sebegitu rupa..masa mula masuk janji bukan main lagi..lepas tu hampeh..

apapun itu satu pengajaran buat aku..sekarang ni aku keje pun cuma untuk end up aku punya contract..kalu ikut hati dah lama aku chow...tapimaku tak mahu jadi seperti mereka itu yang engkar pada janji..

apapun aku akan menunggu apa yang mereka akan offer bila contract aku abis nanti

anyway aku terus teruja dengan latihan p.ramlee the musical

chow

No comments: