Wednesday, September 05, 2007

perihalku tengah bengang...

salam..

amacam hidup korang??..ok ker?atau k.o!!...apapun gud luck to u guys..anyway banyak mende yang bermain dikepala ku ketika ini...segalanya bercampur aduk dan menjadi seperti nanah yang bila2 masa sahaja akan meletup tapi tak tau bila..bak kata orang2 lama kena tunggu dia masak dulu baru ianya meletup...nak tunggu masak erkk,aku yang masak sekrang ini!!..

hidup ini kadang2 membosankan..dan bosan kadang2 perlu dalam kehidupan kerna bosan itu satu nikmat dan juga bosan itu satu laknat!!...korang pernah rasa bosan tahap dewa tak??...maksud aku tahap yang memang rasa bangang sangat..buat apapun semuanya tak jadi..fikir apapun bak masuk kiri keluar kanan....hampeh betul rasanya...

perlu ke kita menipu diri sendiri dengan berlaku hipokrit dan tidak pernah akan mengaku akan adanya bosan..nak berlakon seolah-olah kita ni perfect human..rileks memanjang dan kalu ada problem pun bleh settle punyer...camtu ler yang aku cuba buat lately nih namun makan aku balik kerna aku susah nak menipu diri aku sendiri..

mungkin dengan mencoretkan sesuatu disini aku dapat ' melepaskan' diri aku dari belenggu irama bosan..ahaks..

chow!!

1 comment:

SaRaH said...

bosan yg bangang ek..penah2..kalau sy, sy jln dr pintu dpn sampai pintu blakang.. sampai dapur bukak fridge,tgk2 jap then tutup balik, naik,turun..check henpon, duduk dpn tv, bgn, g dapur balik..mcm org sewel...last2 tido..
abg azrul punya kualiti bahasa, mengagumkan.. :)