Thursday, August 16, 2007

sayang..rindu..cemburu..sunyi dan cinta

salam..

terus terang aku katakan pada kalian semua..bilamana hati kita menyayangi seseorang akan terjadilah perasaan cemburu...ya atau tidak terpulang kepada keikhlasan hati kita..namun aku mula mencemburui seseorang...merindui seseorang...dan mencintai seseorang..namun buat ketika ini aku tidak punya cukup waktu untuk diluang bersamanya...

hati ini bagaikan terpanggil untuk pergi kepadanya namun tak tercapai...hati ini seperti kehilangan sidia namun masih kuat merinduinya..hati ini terasa syahdu bila tiap kali berhubung dengannya...namun aku tahu akan semua ini bagaikan satu dugaan bagiku dan dirinya...walaupun aku sedari diri ku ini hanyalah kekasih gelapnya...

buat orang itu,ketahuilah bahawasanya aku tidak pernah melupakan dirimu tatkala aku sibuk melayari persada hidupku aku masih tetap kan akan terus mengingati dirimu..kekadang terasa seperti jauh sangat diriku dengannya namun itu yang membuatkan aku betul2 mengenali erti dan berharga nya dirimu...

kalau sidia membaca coretan ini aku harap dikau akan mengerti perasaan ku selama ini...

sayang,rindu,cemburu,sunyi ,cinta adalah diriku bila mengingati dirimu...

tercipta untuk ku..kau kekasih gelapku..

my baby u...

5 comments:

Anonymous said...

Dengan membaca coretan ini..Dari luahan hati seorang insan yang bernama lelaki..Aku merasakan perempuan itu sungguh bertuah..Namun dalam kehidupan ini..Tidak semua perasaan cinta itu akan berbalas..Tidak semua cinta itu akan bertemu..Untuk coretan2 ini,terasa sungguh tinggi cinta aBang azrul padanya..

aza said...

Tidak semua yg kita hajati itu dimakbulkan...Allah Saja Yang Mengetahui apa yg terbaik buat makhlukNYA...

SaRaH said...

bertuah kekasih gelapmu..ke dah dpt title 'mantan' kekasih gelap?
or pkataan gelap tu dah digugurkan?heheh...

Anonymous said...

ish...
syok nye bce...
cpe la pompuan yg btuah 2 ek...
tpiy zaman skrg nie mseh ad lg ke
cnta yg sjati..?!
i hope abg azrul akn brtamu kmbali
dgn nye..........

Anonymous said...

huh...
t'pegun aq bce coretan nie...
spe la yg jd kekasih gelap 2 kn...
bertuah btul...
eeee da lme nk jmpe abg azrul tp x terjmpe lorh...
dlm tv da bnyk kali tngok..
nk tngok live punye...
ble ek???