Sunday, August 05, 2007

perihalku...2007..My Name Is Remy 1

salam..
agak lama aku tak coretkan sesuatu disini...seperti yang kalian baca heading aku..My Name Is Remy...ya sekali lagi aku terlibat dengan pementasan mega..selepas PGLTM..apa pun seharusnya aku berbangga kerana kali ini MNIR cuma menghimpunkan seramai 25 orang ensemble tidak seperti PGLTM seramai 45 orang..

daripada 25 orang aku turut terpilih untuk turut serta dalam 'worksyop'yang seramai 10 orang...mungkin ada yang tak tahu...worksyop adalah satu medium dimana kami diberikan lagu yang akan dipentaskan dalam bentuk 'raw material'..meaning cuma melody je yg dapat didengar dan kami diberikan lirik untuk dinyanyikan...dan juga skrip kasar yang tak siap akan diberikan kepada kami dan akhirnya akan dibuat satu presentation kepada orang2 tertentu untuk dinilai adakah naskah tersebut bagus untuk dipentaskan...itulah worksyop yang dimaksudkan..

10 orang yang dimaksudkan sebenarnya adalah dari kalangan ensemble dalam PGLTM...antaranya Zeqty,Ruzana,Nadia,Baby,Megat,Chedd,Talib,Leslie,ein-ein dan aku...so tak ler kusut untuk bergabung kerna masing-masing dah masak dengan perangai masing2..kecuali ein2 kakak pada baby yang terlibat kali ini..apapun ein2 boleh masuk kapla..ahaks..

ini baru intro tentang my name is remy...banyak lagi cerita yang menarik disebaliknya...surprisseee..

chow..

No comments: