Sunday, July 15, 2007

perihalku...2007

gsalam,
aku kembali on air selepas di'beku'kan buat sementara waktu..mmg ler walaupun cuma untuk weekend saja tapi semangat dan juga keseronokan on air tetap terasa...kekadang terfikir juga perlu ke aku on air jugak??..kadang2 terasa seperti 'mereka-mereka' ini cuma memerlukan khidmat aku dan kawan yg senasib dengan aku untuk kepentingan mereka..namun kadang2 aku terfikir juga mungkin ada 'telinga'2 di luar sana mendengar aku on air lalu menghargai bakat dan kesungguhan aku maka mereka akan 'offered' aku utk join mereka..ahaks cuma satu mitos dari seorang manusia seperti aku..tapi tak mustahil bukan...

tutup cerita ttg kerjaya aku..skrg nih aku nak ajak korang sume share mende yg menjadi igauan setiap peminat bolasepak di negara kita...macam tak percaya bila tgk team kita kena belasah sampai 5-1 then 5-0 betul ke nih..cam main game kat ps or main petang2 hari di padang awam...hehee..namun itu yg harus ditelan..satu kenyataan..entah ler apa yg terjadi cuma pemain dan juga coach yg tahu..

apa pun just do for the best...

chow..

No comments: