Monday, June 18, 2007

Perihalku...macam-macam

salam,
mungkin korang ada membaca tulisan aku sebelum ini tentang ketidak puasan hati aku dengan boss aku..sekarang ini perkara yang sering menghantui aku telah terjadi..aku kini ditukarkan ikut suka hati dia ke dept yang lain dan aku dah tak on air sebab tempat aku telah dirampas oleh seseorang yang boleh menimbulkan konmtraversi dan itulah yang diinginkan oleh pihak atasan tempat aku kerja..

sikap boss aku memang melampaui batas kali ini bukan aku sorang yang kena bahkan member aku si zahryn pun turut menerima penyingkiran ini...aku tak tahu dan tak faham apa yang sedang melilau dalam kepala otak dia ni sejak balik dari umrah lagi teruk peranagi dan bak kata orang dia punye true color dah keluar..ahaks..mungkin jugak niatnya semasa berada ditanah suci tak elok or just pegi sana for fun amka tuhan tunjuk kan niat nya yang sebenar iaitu suka menggunakan kuasanya sebagai boss dengan sesuka hati memerintah,maki,sombong dan bongkak bila2 masa yang dia nak..

orang macam ni patut diajar...aku dalam proses nak mengajar dia erti hidup orang yang pernah melalui saat susah..dia tak pernah rasa susah agaknya...orang macam aku pernah jatuh dan bangun balik namun orang macam dia tak pernah merasa jatuh terduduk macam yang aku pernah rasa...sekarang aku dalam proses memerhati..try to follow wat ever yang dia suruh..namun tahap maksimum akan datang jugak...tunggu je lah kerna orang melayu yang jati memang ada sifat berdendam..namun aku berdendam untuk membuat dia mengerti tentang kehidupan...kehidupan ini perlukan pengorbanan bukan untuk dikorbankan..

marah tetap marah...bengang tetap ada..sampai nak sebut nama dan nak tengok muka dia pun aku dah menyampah...

jangan buat kat orang sesuka hati kerna orang yang dianiaya akan berdoa..ingat doa orang yang teraniaya makbul disisi tuhan..

aminnnn

3 comments:

aza said...

Benar apa yg anda katakan...
Setuju kerana saya sendiri mengalaminya...
Berani krn benar...

Anonymous said...

dia dah mcm celaka la.. lagi teruk dari dulu. lepas kawin lagi mcm sial... jom doa ramai2 supaya dia mati tergolek tgh jalan... sebelum mati, biar tersiksa dulu... harap kawin je ngan erra fazira, perangai tak boleh blah!

Anonymous said...

yups btul 2...
doa orgo yg t'aniaya akn d makbul
kn...x baek wat org cam 2...
spe la yg kejam sngt 2??
hey lebam gak mate dye nie kang...