Monday, March 19, 2007

perihalku....dunia baru

hi..

ntah le kadang2 aku rasa macam takde orang yang baca blogs aku nih but aku tetap coretkan jugak apa yang aku nak tulis..pegi mampus le..ahaks...kekadang menulis ni dapat menenangkan jiwa yang kusut...ewahh berfalsampah plak...anyway kali ni aku nak cite kat korang sume tentang dunia baru ku...sebagai dj radio di suriafm..

aku tahu apa yang aku buat...sebab apa saja yang aku buat selama ini adalah disebabkan oleh minat aku dan kecenderungan aku untuk meneruskan apa saja yang aku suka..dan kesukaan aku ini juga lah yang telah membawa aku berjumpa dengan orang2 yang selama ini aku impikan...minat aku juga telah berjaya membuat empayar aku sendiri dalam dunia aku...bak kata semua rezeki manusia tak dapat dilihat namun kalau manusia itu sendiri berusaha pasti akan ada rezeki itu!!...

dunia baru aku...ahaks memang ini yang aku impikan...akhirnya apabila aku berusia 33 tahun aku dapat mengecapinya..mungkin berkat usaha yang tak pernah luntur dari dalam diri aku..mungkin juga hasil doa dari orang2 di belakangku...atau mungkin tahun ini tuah buat aku..

banyak perkara baru yang aku pelajari..ada yang perlu aku ikut dan ada yang terpaksa aku buat..namun itu semua asam garam dunia baru aku..

chow...beb

1 comment:

kekure said...

teruskan menulis..aku akan baca tulisan kau..
p/s:boleh aku letakkan link kau di blog aku?