Sunday, October 01, 2006

perihalku...macam-macam 3

salam buat semua..
hari ini banyak yang aku pelajari..tak secara langsung dan langsung aku tahu yang kadang-kadang aku sendiri tidak mengenali diriku...saat aku kesunyian aku seakan-akan mencari diriku sendiri..
kadang-kadang terlintas difikiran ku untuk hidup sendirian..kerna aku rasa seperti aku ini tidak dapat menunaikan tanggungjawab yang telah diberikan...bukan semua orang boleh bertanggungjawab sepenuhnya...tak kira lah apa bangsa,warna atau pangkat namun kadang kala kita akan terlepas atau terlupa yang kita masing-masing mempunyai tanggungjawab..
apakah aku dan korang semua dapat melepaskan tangungjawab yang diberikan??..entah lah.... adil kah seorang manusia itu dibebani oleh tanggungjawab yang diberikan?..adilkah seorang manusia dibebani dengan masaalah yang disebabkan oleh tanggungjawabnya??...
macam-macam yang aku fikirkan ketika ini...mungkin lebih baik aku sibukkan diri dengan latihan PGLM lagi bagus...
chow...

No comments: